Go daw fra det mørke Jylland

Martin Lindkvist Pedersen

Ny medlem
Medlem
Hej allesammen

Det er et stykke tid siden, at jeg har delt noget, men nu fik jeg lyst til at gøre det igen. Så her er en lille video af en fodring af mine nyeste medlemmer af mit akvarium.

6 stk. klassiske gammeldags cory og en foderpille.

Det er et stykke tid siden at jeg har set rejeunger. Jeg mistænker mine galaxy rasbora for at have fået appetit for dem. Spiser de rejernes unger? Hvad mener i?

Velkommen til!

Tror godt de kunne nappe de små, men der er også en chance for at de små gemmer sig og kommer ud når de er større.

Heldigvis er der nogen af rejerne der overlever. Og også nogle fiskeunger. Her fangede jeg lige en af mine finnesuger unger.

20250122_094101.webp

Generelt har tanken det godt. Planterne er begyndt at vokse til. Min daphne farm er kommet op at køre til stor glæde for corydoras og galaxy rasbora. Desværre er der ingen af galaxy rasbora'ernes unger der overlever. Og Cory'erne er ikke gamle nok til at lægge æg endnu.

Det er en gammel tank der har fået en kærlig hånd her henover julen. Før var det et rent ødeland lavet af de kuglefisk jeg havde deri. Kuglefiskene blev solgt og så flyttede jeg indholdet fra mit lille akvarium over i det store. Og nu er planterne så småt begyndt at vinde over algerne.
20250121_085829.webp 20250126_171852.webp

Senest redigeret:
Heldigvis er der nogen af rejerne der overlever. Og også nogle fiskeunger. Her fangede jeg lige en af mine finnesuger unger.

View attachment 497

Generelt har tanken det godt. Planterne er begyndt at vokse til. Min daphne farm er kommet op at køre til stor glæde for corydoras og galaxy rasbora. Desværre er der ingen af galaxy rasbora'ernes unger der overlever. Og Cory'erne er ikke gamle nok til at lægge æg endnu.

Det er en gammel tank der har fået en kærlig hånd her henover julen. Før var det et rent ødeland lavet af de kuglefisk jeg havde deri. Kuglefiskene blev solgt og så flyttede jeg indholdet fra mit lille akvarium over i det store. Og nu er planterne så småt begyndt at vinde over algerne.
View attachment 498 View attachment 499
Godt at høre! Lav gerne et opslag på akvarium værker og hold os opdateret om dit akvarie projekt der.

Back